Liebster Blog Award


Tym razem dostałam nominację od Victora z bloga My book Town, za co serdecznie dziękuję ;)
Już przechodzę do zeznań...

1. Miewasz "kace książkowe"? Jak sobie z nimi radzisz?
Rzadko, ale miewam. Albo czytam po kawałku niektórych oczekujących na lekturę książek i wybieram jedną, żeby dalej czytać albo po prostu robię kilka dni przerwy.

2. Bywa tak, że zmuszasz się do czytania?
No, czasem tak, bo jak książka jest nudna, to nie chcę jej odkładać na półkę, bo wtedy szybko do niej nie wrócę. Wolę skończyć jak najszybciej, więc zmuszam się do czytania, choć tego nie lubię. Ostatnio tak było z Czerwonym gardłem.

3. Twoja ulubiona lektura szkolna.
Dzieci z Bullerbyn.

4. Umysł ścisły czy humanista?
Human. Ale matmę lubiłam.

5. Najpiękniejsze miejsce, jakie miałaś okazję odwiedzić.
Półwysep Świętego Wawrzyńca na Maderze. O, tak pięknie było:

Krajobraz księżycowy, ale wszechobecny ocean niesamowicie mnie zachwycił.

6. Czytasz w komunikacji miejskiej?
No jasne.

7. Jak ludzie reagują na Twoją pasję do literatury?
Zależy. Niektórzy chwalą, inni podziwiają, niektórzy uważają to za głupotę.

8. Bywasz na targach książki?
Bywam.

9. Słuchasz muzyki podczas czytania?
Tak, czasem tylko dzięki temu jestem w stanie czytać, gdy otaczają mnie rozmawiający ludzie.

10. Rzecz, która Cię najbardziej denerwuje u innych osób.
Brak szacunku do innego człowieka.

11. Co cię motywuje do działania?
Cel oraz ewentualność pokonania kogoś.

Tym razem nominacji nie będzie. Ale jak ktoś chce się uzewnętrznić w powyższych kwestiach, to Wiecie, co robić.

Komentarze