GAME OF THRONES 30 Days Challange - Dni 25-30


Trochę się mój ogólny plan wykoleił. Ale tylko trochę. Utraciłam regularny rytm dodawania postów - przez kłopoty z dostępem do internetu, lekkie zabieganie i inne takie... Nie narzekam, bo wszystko da się nadrobić, a dzisiaj będę się mogła pochwalić, między innymi ulubioną śmiercią z serialu Gra o tron. Wybór dość oczywisty...

Dzień 25: Best warrior (Najlepszy wojownik)


Ciężki wybór! I pomimo faktu, że Gregor Clegane zwany Górą, która jeździ jest postacią nie wzbudzającą sympatii... należy mu się ten tytuł. Jest niepokonanym wojownikiem, czego dowodów dostarcza nam zarówno książka jak i serial.

Dzień 26: Best strategist (Najlepszy strateg)


Stannis? Chyba nie. Na tym miejscu postawiłabym Tywnia Lannistera. Co prawda może nie w pierwszej części, ale w drugiej już owszem. Człowiek bezkompromisowy i pewny swoich działań. Idealny kreator wojskowych ruchów.

Dzień 27: Favorite death! (Ulubiona śmierć)
TAK TAK TAK...

BĘDZIE SPOILER Z SEZONU 4, jak ktoś jeszcze nie oglądał, to niechaj sobie daruje.

Oczywiście Joffrey Baratheon miłościwie ówcześnie nam panujący... Po scenie w której ten jegomość traci życie wniosłyśmy z kumpelą toast. I byłyśmy szczęśliwe przez resztę dnia, tygodnia, miesiąca...

KONIEC SPOILERA

Dzień 28: Saddest Death (Najsmutniejsza śmierć)
Kategoria pokrywa się z tą, którą realizowałam w dniu 11, sceny, która powoduje u mnie płacz. Można tam zajrzeć, jak ktoś się nie boi kolejnego spoilera z 4 sezonu. KLIK do wpisu.

Dzień 29: Best "Game of thrones" player (Najlepszy gracz "Gry o tron)
Dylamat, między Stannisem i Tyrionem. Ale Tyrion popełnił jeden konkretny błąd w mojej opinii i to go zgubiło. Dlatego Chyba wybiorę Baratheona.

Dzień 30: Who you want to win the game of thrones (Kogo chciałbyś na zwycięzcę w Grze o tron)?

Do 4 sezonu do ostatniego odcinka byłam niezłomnie przekonana, że to Daenerys Targaryen. Że to ona powinna zdobyć Żelazny tron i nawet robiłam wywiady dotyczące tego, kogo współfanatycy Gry o tron chcieliby zobaczyć na Żelaznym tronie - uzurpatorów, czy prawowitą królową. Tylko, że szanowna pani prawowita królowa mnie ostatnio wkurzyła i wskażę osobę, która najpewniej nie nadaje się do rządzenia siedmioma królestwami: JON SNOW!

A tak w ogóle, to przecież wiadomo, że VALAR MORGHULIS! (Chyba, bo ostatnio załapałam tak okrutnego spoilera, że...)

Komentarze