Co to się porobiło w maju na mym blogu...


Wiem, wiem, wiem! Nie krzyczeć, nie bić, nie karać... Proszę! Powiedzieć, że w maju poszło mi słabo, to eufemizm... Nie mam nawet pod ręką przeczytanych książek, żeby zamieścić ten jakże "imponujący" stos(ik).

Przeczytałam:

1. Dreszcz - Jakub Ćwiek
2. Mroczny sekret - Libba Bray

Najlepsza książka: Dreszcz
Najgorsza książka: Mroczny sekret (naprawdę mnie załamała)
Zamieszczonych postów: 4
Zamieszczonych recenzji: 2
Przeczytanych do wyzwania "Z półki": 0
Obserwatorów: 95 (czyli dołączyło dwoje! Dziękuję! Na marginesie - jestem nie w temacie, nie zorientowana, co się w półświatku blogowym dzieje, ale obiło mi się o oczy coś na temat zmian w kwestii obserwowania blogów... Przybliży mi ktoś życzliwy temat...?

Pogoda wypadom nie sprzyja, ale i tak jestem zajęta i momentami tęsknię za maturą - wtedy musiałam się TYLKO uczyć. Teraz ciągle się z kimś umawiam, tu jakiś wyjazd, tam jakiś koncert, ale to, że trochę podupadł mi ruch na blogu i moje zainteresowanie blogiem mym nie znaczy, że nie czytam: Mam już u siebie 9 tom Morganville i nawet do 50-tej strony już dojechałam. Czytam Gildię magów i mam zamiar w tym tygodniu skończyć Chłopców. Nabytki też mam ale znów nie pod ręką, mogę się tylko pochwalić, że dorwałam dwie książki w śmiesznie niskich cenach, dwa tytuły, o których marzyłam od dawna: 

1. Języki i kolczyki - Hitomi Kanehara (4 zł)
2. Rzeczy niekształtne - Mark Del Franco (7 zł)

Wracam do lektury czeeegoś, podejrzewam, że Gildii, bo jest bardzo sympatyczną lekturą. Morganville muszę sobie dawkować, a Chłopców może do poduszki poczytam.

Komentarze

  1. Ja niestety nie wiem co się z tym wyprawia, jednakże jak zaczną coś zmieniać, to wtedy zacznę się martwić. No cóż maj był miesiącem wyrzeczeń, ale od czego mamy czerwiec? ;).
    Jak ci poszła prezentacja z polskiego? Pochwal się! ;)

    Jak wczoraj nabyłam "Maga w czerni" J. Wells za (uwaga) 10,80 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miesiąc nie był najlepszy ale czerwiec już jest! Będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam.. zdarzają się gorsze miesiące, będzie lepiej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko gratulacje wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Teraz ciągle się z kimś umawiam, tu jakiś wyjazd, tam jakiś koncert" - super! Real i znajomi są zawsze ważniejsi od bloga. :) My możemy poczekać, a Ty się baw. :) No i czytaj, czytaj, czytaj, aby dodawać jak zawsze super recenzje kiedy znajomi będą zajęci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja miewam coś takiego. Ale takich spokojnych chwil będzie jeszcze dużo. Zazwyczaj trudniej jest o to, żeby coś się zadziało. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powinno być "Mroczny sekret" a nie magiczny? :) Czytałam ale nawet mi się spodobała, wszystko zależy od gustu:) dwie kolejne części wydawały mi się ciekawsze, szczególnie ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma pomyłki, książka ma tytuł Mroczny sekret :) I po kolejne tomy nie sięgnę...

      Usuń
  8. Również mam ciężki miesiąc za sobą i mam nadzieje, że czerwiec będzie lepszy i u mnie i u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mroczny sekret to i mnie załamał...

    chodzi o to, że Google+ nie opłaciło się połączenie z bloggerem,bo nikt tego nie zrobił. teraz starają się to wymusic - bo reader (pulpit nawigacyjny) zostanie usunięty, jeśli ktoś się nie połączy straci możliwoś obserwowania ulubionych blogów i vice versa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że mają usunąć obserwatorów, ale ja będę się dopiero martwiła po fakcie :) Może założę sobie konto na Bloglovin jakby co.
    O, fajnie, czytasz "Gildię magów"! Właśnie sama skończyłam czytać tę książkę, jestem ciekawa twojej opinii na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś na sto procent pewna że "Magiczny sekret"??? Tytuł jest "Mroczny sekret". Masz tak na stosiku i w recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, już widzę :) Dziękuję za wychwycenie pomyłki!

      Usuń
  12. Miałaś matury, więc wszystko zostaje Ci wybaczone. :D I tak jesteś lepsza, niż moja siostra, która w maju w czasie matur nie sięgnęła po żadną książkę, bo bała się "wciągnięcia" w nią. xD

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie poszalałaś w tym miesiącu :D Musisz się zrehabilitować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Już po maturach, więc więcej czasu znajdziesz na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W najgorszej książce nadal masz napisane "Magiczny sekret" ;)
    Aczkolwiek mi się ta książka podobała.
    Co do maja - wszyscy są teraz zawaleni nauką, nauczyciele sobie przypominają o sprawdzianach, więc nie jesteś osamotniona. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wypatrzenie błędu, już poprawiłam :) Liczę na to, że w czerwcu wszystkim uda się osiągnąć lepsze wyniki ^^

      Usuń
  16. Hmm, szkoda że Zbuntowane anioły ci się nie spodobały, ja osobiście jestem zauroczona tą serią :) Życzę lepszych wyników w tym miesiącu !; )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.