Styczeń:
1. Roland (Stephen King)
2. Ostatnia bitwa (C. S. Lewis)
3. Dwór cierni i róż (Sarah J. Maas)
4. Plugawy spisek (Maxime Chattam)
5. Mały Książę (Antoine de Saint-Exupery)
6. Mnich (Matthew Gregory Lewis)
Luty:
7. Dziecko Odyna (Siri Pettersen)
8. Egzekutor (Chris Carter)
9. Hyperion (Dan Simmons)
10. Zgnilizna (Siri Pettersen)
Marzec:
11. W domu (Harlan Coben)
12. Serafina (Rachel Hartman)
13. Burza (William Shakespeare)
14. Wielki Gatsby (Francis Scott Fitzgerald)
15. Czarny kot (Edgar Allan Poe)[a]
16. Siewca wiatru (Maja Lidia Kossakowska)
17. Odwrócony świat (Christopher Priest)
Kwiecień:
18. Powołanie trójki (Stephen King)
19. Tonąca dziewczyna (Caitlin R. Kiernan)
20. Sodomion (Jacek Inglot)
21. Marzyciel (Laini Taylor)
22. Ten Inny (Ryszard Kapuściński)
Maj:
23. Pandora (M. R. Carey)
24. Diebeł na wieży (Edgar Allan Poe)
25. Harry Potter i Więzień Azkabanu (J. K. Rowling)
26. Berenice (Edgar Allan Poe)
27. Na Zachodzie bez zmian (Erich Maria Remarque)
28. Chłopaki Anansiego (Neil Gaiman)
29. Atlas Tolkienowski (David Day)
Czerwiec:
30. W wyprawie w góry księżycowe (Mark Hodder)
31. Bez skrupułów (Harlan Coben)
32. Każdy dostanie swoją kozę (Robert M. Wegner) < opowiadanie
33. Buick 8 (Stephen King)
Lipiec:
34. Pieśń czasu. Podróże (Ian R. Macleod)
35. Upadek Hyperiona (Dan Simmons)
36. Evna (Siri Pettersen)
37. Wilkołak (Johnatan Maberry)
38. Doktor Jekyll i pan Hyde (Robert Louis Stevenson)
39. Upiór południa. Czerń (Maja Lidia Kossakowska)
Sierpień:
40. Hrabia Monte Christo, tom 1 i 2(Aleksander Dumas)
41. Zorro (Johnston McCulley)
Wrzesień:
42. Endymion (Dan Simmons)
43. Przystań wiatrów (Geirge R. R. Martin, Lisa Tuttle)
44. Laguna (Nnedi Okorafor)
45. Tusz (Alice Broadway)
Październik:
46. Piąta pora roku (N. K. Jemisin)
47. Dziwne zjawiska (Arthur Conan Doyle)
48. Dwie karty (Agnieszka Hałas)
49. Podziemia Veniss (Jeff VanderMeer)
50. Świat dla ciebie zrobiłem (Zośka Papużanka)
Listopad:
51. Cisza w Pradze (Jaroslav Rudis)
52. Opowieści z Meekhańskiego Pogranicza. Wschód-Zachód (Robert M. Wegner)
53. Damy z Grace Adieu (Susanna Clarke)
Grudzień:
54. Domostwo błogosławionych (Catherynne M. Valente)
55. Ziemie jałowe (Stephen King)
56. Nie mów nikomu (Harlan Coben)
Tytuły zapisane z pogrubieniem mają na blogu napisane przeze mnie opinie. W przypadku reszty polecam zajrzeć na mój rpofil na LC. Litera "A" w kwadratowym nawiasie oznacza audiobook.
1. Roland (Stephen King)
2. Ostatnia bitwa (C. S. Lewis)
3. Dwór cierni i róż (Sarah J. Maas)
4. Plugawy spisek (Maxime Chattam)
5. Mały Książę (Antoine de Saint-Exupery)
6. Mnich (Matthew Gregory Lewis)
Luty:
7. Dziecko Odyna (Siri Pettersen)
8. Egzekutor (Chris Carter)
9. Hyperion (Dan Simmons)
10. Zgnilizna (Siri Pettersen)
Marzec:
11. W domu (Harlan Coben)
12. Serafina (Rachel Hartman)
13. Burza (William Shakespeare)
14. Wielki Gatsby (Francis Scott Fitzgerald)
15. Czarny kot (Edgar Allan Poe)[a]
16. Siewca wiatru (Maja Lidia Kossakowska)
17. Odwrócony świat (Christopher Priest)
Kwiecień:
18. Powołanie trójki (Stephen King)
19. Tonąca dziewczyna (Caitlin R. Kiernan)
20. Sodomion (Jacek Inglot)
21. Marzyciel (Laini Taylor)
22. Ten Inny (Ryszard Kapuściński)
Maj:
23. Pandora (M. R. Carey)
24. Diebeł na wieży (Edgar Allan Poe)
25. Harry Potter i Więzień Azkabanu (J. K. Rowling)
26. Berenice (Edgar Allan Poe)
27. Na Zachodzie bez zmian (Erich Maria Remarque)
28. Chłopaki Anansiego (Neil Gaiman)
29. Atlas Tolkienowski (David Day)
Czerwiec:
30. W wyprawie w góry księżycowe (Mark Hodder)
31. Bez skrupułów (Harlan Coben)
32. Każdy dostanie swoją kozę (Robert M. Wegner) < opowiadanie
33. Buick 8 (Stephen King)
Lipiec:
34. Pieśń czasu. Podróże (Ian R. Macleod)
35. Upadek Hyperiona (Dan Simmons)
36. Evna (Siri Pettersen)
37. Wilkołak (Johnatan Maberry)
38. Doktor Jekyll i pan Hyde (Robert Louis Stevenson)
39. Upiór południa. Czerń (Maja Lidia Kossakowska)
Sierpień:
40. Hrabia Monte Christo, tom 1 i 2(Aleksander Dumas)
41. Zorro (Johnston McCulley)
Wrzesień:
42. Endymion (Dan Simmons)
43. Przystań wiatrów (Geirge R. R. Martin, Lisa Tuttle)
44. Laguna (Nnedi Okorafor)
45. Tusz (Alice Broadway)
Październik:
46. Piąta pora roku (N. K. Jemisin)
47. Dziwne zjawiska (Arthur Conan Doyle)
48. Dwie karty (Agnieszka Hałas)
49. Podziemia Veniss (Jeff VanderMeer)
50. Świat dla ciebie zrobiłem (Zośka Papużanka)
Listopad:
51. Cisza w Pradze (Jaroslav Rudis)
52. Opowieści z Meekhańskiego Pogranicza. Wschód-Zachód (Robert M. Wegner)
53. Damy z Grace Adieu (Susanna Clarke)
Grudzień:
54. Domostwo błogosławionych (Catherynne M. Valente)
55. Ziemie jałowe (Stephen King)
56. Nie mów nikomu (Harlan Coben)
Tytuły zapisane z pogrubieniem mają na blogu napisane przeze mnie opinie. W przypadku reszty polecam zajrzeć na mój rpofil na LC. Litera "A" w kwadratowym nawiasie oznacza audiobook.
Komentarze
Prześlij komentarz
Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.