Dużo książek z czterech miesięcy


Witam w poście, w którym pochwalę się książkami, których nie mam czasu czytać. Ostatnio porzuciłam robienie podsumowań a co za tym idzie nie wstawiałam zdjęć nowych nabytków. Ostatnimi czasy jednak raz - były Śląskie Targi Książki, a dwa, moje urodziny i na gwiazdkę pora zamówić nowy regał. Serio. A, fotek będzie więcej niż jedna :)



Po prawej - zdobycze z ŚTK. Wzięłam parę swoich książek na wymianę u Śląskich Blogerów Książkowych, więc zakup poczyniłam tylko jeden. Mam Cmentarz w Pradze, o którym marzyłam od dwóch lat, Kolekcjonera kości wymienionego z Ciachem ze Świata Bibliofila, wyżej jest ta jedna książka, za którą musiałam wyłożyć kasę, czyli Kroniki marsjańskie Bradbury'ego, a jeszcze wyżej Kancelaria Grishama i Przebudzenie Kinga. Szczególnie cieszą mnie thrillery, których ostatnio brakuje mi na półce i, co za tym idzie, do czytania.

Po lewej - zdobycze z ostatnich miesięcy. Triumf Endymiona, który chcę przeczytać na przełomie listopada i grudnia, Widmopis Mitchella, który dorwałam w Tesco w koszu z książkami za grosze, a powyżej czytany na urlopie w Hiszpanii Tusz Alice Broadway. Bardzo lekka młodzieżówka z ciekawym pomysłem na fabułę, której okładka skusiła mnie do zakupu. Golem Meyrinka - klasyka z Vesperu i akcja też dzieje się w Pradze. W końcu dorwałam te dwa tytuły związane ze stolicą Czech. Mity Skandynawskie dostałam na urodziny i bardzo się jaram, bo raz, w końcu zacznę gromadzić podstawową wiedzę o mitologii nordyckiej, co planuję od paru lat i się nie składa, a dwa, Lancelyn Green był jednym z Inklingów!
Coben się tu wpakował przez przypadek. Był też w czerwcowym stosie, więc to po prostu powtórka z wcześniejszych miesięcy.
Uzupełnienie Uczty wyobraźni z cienkim TV Ciał0, ponownym podejściem do Bacigalupiego (Wodny nóż) i zasłużenie ułożonej na samym szczycie wyczekiwanej od roku Catherynne M. Valente. Może sięgnę po nią jeszcze w tym roku.

Wisienka na torcie.
Najlepszy prezent jaki dostałam na urodziny.
Święty Graal.
Biały kruk.


Muszę jeszcze coś dodawać?

Komentarze