Muzycznie ostatnimi tygodniami


U góry zdjęcie  koncertu Three Days Grace na Orange Warsaw Festival na którym byłam w piątek. Chyba najlepsze jakie mi się udało zrobić... 
Chyba w nawyk i tradycję wejdzie publikowanie postu muzycznego w okolicach połowy miesiąca. Dzisiaj przyczłapałam z kolejną porcją muzyki, od której ostatnio jestem uzależniona. Tak, uzależnienie to dobre słowo. Szczególnie w przypadku pierwszego kawałka. Tym razem trochę mniejszy rozrzut gatunkowy. co nie oznacza, że będzie monotematycznie...

1. The Offspring - You're gonna go far, kid
Bardzo długo katowałam tą piosenkę i słuchałam jej do porzygu i odtwarzałam po dziesięć razy pod rząd. Narkotyk, uzależnienie jak wspominałam... Ale w tym przypadku terapii zdecydowanie nie potrzeba... Zanim nie nadszedł piątek i Oraneg Warsaw Festival, zasłuchiwałam się w Offspringach.


2. Kings of Leon - Use somebody
Jeden z bardziej znanych utworów tego zespołu. Zespołu, którego nie słucham, choć ten kawałek bardzo cenię za niesamowity klimat. I szczególnie jeden moment w piosence mi się podoba, a konkretnie ten chórek (?) w tle w 2:51 ;) Polecam jako bardzo klimatyczny utwór.


3. Laurel - Blue blood
W ramach odwrotu w kierunku dużo lżejszych utworów zainteresowałam się bardziej twórczością właśnie Laurel, której jeden kawałek znałam z soundtracku do Pamiętników wampirów. A w Błękitnej krwi bardzo spodobał mi się zarówno wokal jak i podkład. W przypadku żeńskich wokali to naprawdę nietypowa sytuacja, bo zwykle ich nie toleruję. Próbowałam przesłuchiwac inne utwory Laurel, ale na razie jeszcze żaden mi nie przypadł do gustu... Wybredną jestem, niestety.



4. Three Days Grace - Home
Chwilę musiałam się zastanowić, czy faktycznie ten utwór wrzucić. Bo byłam na absolutnie świetnym koncercie tej kanadyjskiej grupy muzycznej i co? I zagrali, jak na moje życzenie, same świetne kawałki, które oczywiście znałam, a więc gardło miało prze... rąbane. A potem robiło nadgodziny w czasie występu Papa Roach. Ale o tym za chwilę.
Wracając do Home, jest to utwór dla mnie bardzo... prawdziwy. Nawet jeżeli smutny, to jednak w pewnym sensie pocieszający. Uwielbiam TDG. Nie wiem czy już o tym wspominałam, ale jest to zespół do którego mam ogromny sentyment, bo był to jeden z moich pierwszych "cięższych" wykonawców, których słuchałam na początku mojego zainteresowania rockiem. Myślałam, że już do nich nie wrócę, aż tu nagle coś mnie tknęło, a potem się okazało, że będą na OWF przed Papa Roach. I wróciłam do moich Grejsów. 

No matter how hard I try, you're never satisfied...


5. Papa Roach - Between Angels and Insects
Jeden z moich pierwszych utworów tego zespołu jak też drugi utwór zagrany przez Karaluchy na koncercie, który wywołał mój nieprawdopodobny entuzjazm i wrzask. Serio, jakbym była moim gardłem, to bym mnie chyba zabiła za to, do czego je zmuszałam. Tym bardziej, że na codzień jestem raczej cicha i nie często podnoszę głos. Ale na koncertach i podczas nagrań z koncertów na których się wydzieram... cóż, czasem słychać lepiej mnie, niż wokalistę. Nie zazdroszczę ludziom, którzy koło mnie stoją, ale cóż, życie...
Ładnie się rozpisałam. Co do utworu, to go wielbię i fakt, że w głowie podczas końca semestru miałam "You just can't win" wcale nie uniemożliwiło mi zdobycia pozytywnych wpisów do indeksu. No chyba, że ten fragment tyczył się ćwiczeniowców, którzy chcieli nas usadzić. I nie wygrali...


Komentarze

Autorzy

Anne Rice1 Arthur Conan Doyle2 B. K. Evenson1 Barry Eisler1 Becca Fitzpatrick2 Ben Aaronovitch1 Bram Stoker1 Brandon Sanderson2 C. S. Lewis7 Carlos Ruiz Zafon1 Cassandra Clare6 Catherynne M. Valente1 Cecilia Randall1 Ceridwen Dovey1 China Miéville1 Chris Carter1 Christopher Tolkien2 Claudia Gray1 Clayton Emery1 Coben6 Cornelia Funke3 Danielle Trussoni1 Dariusz Domagalski1 Darynda Jones1 Dave Gross1 Dukaj1 E. Dębski1 Ed Greenwood1 Ewa Białołęcka2 Felix Gilman1 George R. R. Martin9 Graham Masterton1 Guy Gavriel Kay2 Henning Mankell1 Hitomi Kanehara1 Ian Tregilis2 Ilsa J. Bick1 Izabela Janczarska1 J. K. Rowling1 J. R. R. Tolkien10 Jacek Borcuch1 Jacqueline Carey4 Jakub Ćwiek7 Jakub Żulczyk1 James Thompson1 Jan Parandowski1 Jan Skaradziński1 Jane Mysen1 Jaroslav Rudis1 Jaye Wells3 Jean-Louis Fournier1 Jim Butcher2 Jo Nesbø1 Jonathan Maberry3 Jordan Weisman1 José Carlos Somoza1 Julie Kagawa1 Jurek Owsiak1 K. Lewandowski1 Kazimierz Kyrcz Jr2 Kazue Kato3 Kazuki Sakuraba1 Kelly Keaton1 Ken Liu2 Kendare Blake1 Kerstin Gier3 Kim Newman1 Krzysztof T. Dąbrowski1 Laini Taylor3 Lars Wilderäng1 Laura Gallego1 Libba Bray2 Lisa Smedman1 Lynn Raven3 Magda Parus1 Magdalena Salik2 Maja Lidia Kossakowska2 Manel Loureiro3 Marcin Mortka1 Marcin Wroński2 Mario Puzo1 Mark Del Franco1 Mark Hodder2 Marta Kisiel1 Max Brooks1 Maxime Chattam1 Michael Coren1 Michael Grant3 Michael Reaves1 Michaił Bułhakow1 Mike Carey5 Nancy A. Collins2 Nate Kenyon1 Neal Shusterman1 Neil Gaiman2 Nick Hornby1 P. Goraj1 Paolo Bacigalupi1 Patricia Briggs4 Patrick Süskind1 Paul Kemp1 Pierre Boulle1 Piotr Sender1 Rachel Caine5 Rachel Ward2 Rhiannon Frater2 Richard Lee Bayers1 Richard Weber1 Richelle Mead2 Roald Dahl1 Rob Zombie1 Robert Browne1 Robert Cichowlas2 Robert J. Szmidt1 Robert M. Wegner1 Robert Silverberg1 Robison Wells1 Rod Rees1 Sean Stewart1 Sherrilyn Kenyon1 Simon R. Green2 Stephen King9 Stephenie Meyer2 Stieg Larsson3 Susanne Rauchhaus1 Suzanne Collins3 Tahereh Mafi1 Thomas Morgenstern1 Trudi Canavan7 Veronica Rossi1 Victor Milán2 Voronica Whitney Robinson1 W. Kalicki1 Walter Moers1 Walter Tevis2 Wendelin Van Draanen1 William Nicholson1 William Shakespeare1 Wolski1 Żerdziński1 Żółtowska1
Pokaż więcej

Motywy, serie, misz-masz

7 grzechów głównych książkoholika1 adaptacja1 Akta Dresdena2 alchemia3 Anglia Wiktoriańska7 anioły2 antyk2 Ao No Exorcist3 Archiwum burzowego światła2 arcydzieło9 Artefakty3 baśniowo7 Burton i Swinburne2 czarownice2 czasoumilacz30 czasy współczesne3 czerwiec6 czytam niebieskie6 Dary Anioła7 demony6 Diabelskie maszyny3 Dni Fantastyki Wrocław2 dobra książka9 duchy3 Dzień czytania Tolkiena1 dżinny1 egzorcyzmy8 ekranizacje12 elementy paranormal1 elfy2 ezoteryka3 fantastyczna polska3 fantastyka polska19 filmy9 grudzień6 grunt to okładka2 gwiazdka6 Gwiezdni wędrowcy2 High Five14 historia1 Igrzyska śmierci5 karty1 King zekranizowany4 klasyka10 kobiety1 kolorystycznie2 koncert5 koniec serii19 konwent7 kończę co rozpoczęłam8 kosmos2 książkowe wydarzenia2 kwiecień7 legenda arturiańska1 lektura3 Liebster Blog12 lipiec5 listopad7 literatura amerykańska19 literatura angielska5 literatura brytyjska2 literatura czeska1 literatura francuska3 literatura hiszpańska3 literatura japońska2 literatura niemiecka11 literatura norweska1 literatura polska27 literatura rosyjska1 literatura szwedzka3 literatura włoska1 luty6 Madera1 magia20 maj7 małomiasteczkowy klimat2 manga3 marzec7 Mercedes Thompson4 miejsce akcji: Londyn19 miejsce akcji: Nowy Jork6 mitologia4 mitologia skandynawska2 mitologia słowiańska2 Moja Biblioteczka2 morganville4 muzyka18 na własną odpowiedzialność6 Narnia8 nie polecam18 Nierecenzyjnie20 Nowe Crobuzon1 o blogach1 Obca krew3 ogłoszenia parafialne5 okładki2 okołoksiążkowe wynurzenia10 Opowieści z Mekhaańskiego Pogranicza1 orient3 pamiętnik3 październik6 Pieśń lodu i ognia16 płacz6 Pod sztandarem dzikiego kwiatu2 podróże w czasie4 Podsumowania57 Polcon3 polecane113 portert1 przeczytam tyle ile mam wzrostu2 przeprawa4 pseudodystopia1 Pyrkon2 radosna twórczość1 rankingi16 recenzja nieksiążkowa2 refleksja3 relacja3 rycerze5 Salem2 sekta2 seriale9 seriale historyczne2 Sherlock Holmes2 sierpień9 skoki narciarskie1 smoki2 sport1 Stosiki53 styczeń6 sukub1 średniowiecze1 Tag20 Targi w Katowicach4 The Following1 The Last Kingdom1 top ten2 Trylogia Atramentowy Świat3 Trylogia czasu3 Trylogia Kusziela3 trylogia Millennium3 Trylogia Zdrajcy3 Trylogia Zombie3 Tudorowie1 uciekać od tej książki3 Uczta wyobraźni1 Uskevrenowie1 Versatile Blogger Award5 wampiry15 wiedźmin1 wilkołaki11 Władca pierścieni4 Wojny alchemiczne1 wrzesień4 wspomnienia1 wspomnienia Blue Carmen2 Wspomnienia DżejEr19 współpraca2 wydanie1 Wydawnictwo Studio Astropsychologii5 wywiad z autorem1 Wyzwanie15 XVIII wiek2 Z półki2 z Wrocławiem w tle1 zabawy blogowe34 zakładki1 zaksiążkuj nazwę bloga1 zaskoczenie8 zbiory opowiadań12 zombie8
Pokaż więcej

Google+ Followers

Obserwatorzy