GAME OF THRONES 30 Days Challange Dni 13-15

Dobra, zaliczyłam jednodniową świąteczną obsuwkę, ale już wracam na bloga i na kolejną partię wyzwania z serialową adaptacją sagi Martina. Lecim, na Szczecin...



Dzień 13 - Favorite quote (Ulubiony cytat)
Znowu! Znowu muszę wrzucić coś z bękartem, bo to z nim wiąże się mój ulubiony cytat. Ale tak konkretnie to chodzi o rudą, z której ust padły te słowa...

YOU KNOW NOTHING, JON SNOW!


Dzień 14 - Favorit ship/pairing (Ulubiony związek/para)

UWAGA BĘDZIE SPOILER W PEWNYM SENSIE.

No niby na logikę, powinnam wrzucić Jona Snowa i Ygritte, ale się zlituję i wybiorę kogoś innego. Daenerys i Daario Naharis. Uwielbiam Dany, a Jorah nie ma szans na wyjście z friendzone, więc nie pozostaje nic innego, jak kibicować drugiej opcji ;)


KONIEC SPOILERA

Dzień 15 - Favorite friendship (Ulubiona przyjaźń)



Strasznie długo zastanawiałam się, kogo wytypować do tego motywu. Niech będzie Daenerys i Jorah Mormont. Uwielbiam tę dwójkę, nie obraziłabym się, gdyby im jednak wyszło coś więcej niż przyjaźń, ale moja sympatia do Jorah chyba nigdy nie przeminie. Nawet po TYM co zrobił. Nawet...

Udanego świątecznego poniedziałku życzę!

Obrazki oczywiście wykopałam w internecie.

Komentarze