GAME OF THRONES - 30 Day Challange (Dni 4-6)

Zabrałam się już za Nawałnicę mieczy a tymczasem nadchodzi pora na kolejną partię wyzwania związanego z produkcją opartą na dziele George'a R. R. Martina. Wio!

Dzień 4 - Favorite house motto (ulubione rodowe motto)
Ogromny mam z tym dylemat, bo praktycznie wszystkie są świetne i wszystkie genialnie pasują do rodów, które wybrały sobie konkretne hasła. Niech tym razem będzie po królewsku, chociaż nie do końca...

OUR IS THE FURY

w przekładzie brzmiące: Nasza jest furia


Hasło rodu Baratheonów.

Dzień 5 - Favourite moment (Ulubiony moment)
Oczywiście w serialu. I mam tutaj dwójkę kandydatów, przy czym jeden z nich nada mi się na inny dzień tego wyzwania, więc... 

Dracarys!

W trzecim sezonie i którymś z dziesięciu odcinków kiedy Daenerys zdobywa armię Nieskalanych ;) Dla mnie ta scena jest kwintesencją "daenerysowatości". Wielbię!


Dzień 6 - Favorite song
Oczywiście, bez zbędnego przedłużania i kombinowania a także dylematów - opening serialu. Skomponowana muzyka jest tak uzależniająca, że mogłabym tego utworu słuchać do porzygu. A po tym kulminacyjnym punkcie słuchałabym dalej...


To by było na tyle jeżeli idzie o dzienną zalecaną porcję Gry o tron :) Miłego popołudnia i nie zapominajcie, WINTER IS COMING! (nawet jeżeli to Wielkanoc...)

Komentarze