30 day song challenge - Dni 16 - 20

Muzyka towarzyszy mi na codzień, słucham bardzo różnych gatunków i zawsze interesuję się ścieżkami dźwiękowymi do filmów i seriali. W związku z tym mój mózg przesiąknięty jest różnego rodzaju melodiami, tekstami i fragmentami utworów, a co za tym idzie, z kolejną partią 30 day song challange nie miałam najmniejszych kłopotów.

Dzień 16
Piosenka, którą kochałam, a teraz nienawidzę.
Wcześniej wspomniane Kwiaty - Farben Lehre. Trochę marne skojarzenia mam z tą piosenką niestety i jeszcze długo pozostanie mi do niej uraz.

Dzień 17
Piosenka, którą często słyszę w radio
Szczerze powiedziwszy rzadko słucham radia, bo nie odczuwam takiej potrzeby, ale pierwszym co mi się na myśl nasuwa i co by pasowało do tematyki z dnia 17 jest Sia - Chandelier.

oczywiście z internetów...
Dzień 18
Piosenka, o której usłyszeniu w radio marzysz
I tu się pojawia problem ideologiczny. Bo punk to muzyka niekomercyjna i zazwyczaj nie grana na popularnych stacjach radiowych. Dlatego, gdybym usłyszała z odbiornika Ratuj swoją duszę - Dezertera, miałabym mieszane uczucia.

Dzień 19
Piosenka z twojego ulubionego albumu
Tu się przyznam, że jednym z moich ulubionych albumów, jaki przyszedł mi na myśl w pierwsze chwili był krążek System of a down - Toxcity. Darzę wielką sympatią utwór pod tytułem ATWA tegoż zespołu...

Dzień 20
Piosenka, której słuchasz, kiedy jesteś zły.
Och, jakże uroczo, mogę sobie w pamięci przejrzeć listę utworów "Na wkurw" i coś wybrać... Powracamy w punkowe klimaty. Idealne wręcz na bardzo zły nastrój jest Bomba - Rewizji, chociaż ostatnio zorientowałam się, że coraz częściej uciekam od rzeczywistości wracając do początków mojego zamiłowania do twórczości Linkin Park.

Komentarze

  1. Widzę, że słuchasz klimatycznej muzyki ;) całkiem fajne te utworki jak się je przesłucha.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. System of a down jako mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, kiedyś byłam wielką fanką SOAD :D Ale dzisiaj z pamięci znałabym może ze dwa tytuły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sia ma ciekawą barwę głosu i lubię jej piosenki. A reszty nie znam. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.