30-day song challange - Dni 11-15


Wiem, że posty na moim blogu pojawiają się nieregularnie, ale nie jestem w stanie nic z tym zrobić. Zaglądać i komentować też nie zawsze mam czas i pozostaje mi tylko prosić jak i dziękować za wyrozumiałość. Drugi rok socjologii nie rozpieszcza... A teraz:


Dzień 11 - Piosenka twojego ulubionego zespołu
Mam kilka ulubionych zespołów, ale od dłuższego czasu miejsce na tronie należy do polskiego zespołu grającego punk/oi - The Analogs. I właśnie z repertuaru analogsów pochodzi piosenka na dzień 11: Pożegnanie - The Analogs.

Dzień 12 - Piosenka zespołu, którego nienawidzę
Nienawiść to chyba jednak za duże słowo, bo ma w sobie ogromny ładunek emocjonalny. Więc może ograniczę się do żywienia niechęci względem One Direction. A kawałkiem wymienionego wcześniej bandu niech będzie One way or another...

Dzień 13 - Piosenka, której słuchanie jest przyjemnością
Ostatnio ogromnie oddziałuje na mnie utwór Amon Amarth - Guardians of Asgaard. Niesamowita energia i rytm. Uwielbiam takie kawałki, a słuchanie właśnie tego utworu rozbudza mnie w taki energiczny sposób.

Dzień 14 - Piosenka, o której lubienie nikt by cię nie podejrzewał
Hm, myślę, że idealnie nadaje się na tą posadę utwór Killa - Cherish. Stara jak świat piosenka z soundtracku do Step up 2. Uwielbiam klimat tego kawałka. Jest skoczny, ale z tempem i w jakiś taki dziwny sposób budzi niepokój.

Dzień 15 - Piosenka, która mnie opisuje
Teraz mam nie małą zagwozdkę i problem. Taka piosenka z pewnością istnieje, ale ciężko mi w tej chwili przywołać takową w pamięci... (kwadrans później) Jak tak poszperałam i się zastanowiłam to okazało się, że całkiem trafnie opisuje mnie Breaking the habit - Linkin Park.

Na dzisiaj to wszystko. Niebawem może pojawi się jakaś recenzja, a w planach nadal mam napisanie relacji z tygodniowego pobytu na Maderze. Co się odwlecze, to nie uciecze.

Obrazki zostały wyszperane w internecie ;)

Komentarze

  1. One way or another hahaha ;d - nie Ty jedna... :P Dołączam się do odpowiedzi. :P

    Killa - Cherish - o widzisz, też lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu po przeczytaniu ,,Killa-Cherish'' zaczęłam słyszeć w głowię tę piosenkę :P Też ją lubię, pomimo tego, że jest dość stara.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zestawienie wyglądało by trochę inaczej, jednak te piosenki też są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Linkin Park ostatnio sporo słucham :)
    A przez Cb leci mi w głowie ta durna piosenka OD...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię One Direction, ale czasami jestem zmuszona ich słuchać, gdy coś leci od nich na eska.tv.
    Lubię Linkin Park, ale sama wiesz, co ostatnio zdobyło moje serce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niektórych z tych utworów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam tych piosenek. Widać mamy zupełnie inny muzyczny gust :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.