Przedpolconowy meldunek + 30 Day Song Challange (Dni 6-10)


Ruszam na Polcon! Jutro o 10.10 mam pociąg do Katowic i stamtąd o 13.52 mam już docelowy transport do Bielska - Białej. Dobrze odmieniłam nazwę miejscowości? Bo nie mam pojęcia, jak powinno to wyglądać prawidłowo.
Plecak już się pakuje (nie sam, ale mniej więcej rzeczy w stosiki poukładane i zaraz zacznie się upychanie ich do środka. Śpiwór też wyszperany z zakamarków - na wierzchu ;) Na cztery dni znikam z internetów i bardzo mnie to cieszy. Ciekawe, kto zatęskni...

A teraz dodatek, czyli kolejny fragment wyzwania muzycznego.

Dzień 6: Piosenka, która przypomina Ci o jakimś miejscu
Skojarzenie z genialnymi wakacjami w Turcji i lecącym w głośnikach Losing my religion - R.E.M

Dzień 7: Piosenka, która przypomina Ci o jakimś wydarzeniu
Ach, trochę trudny wybór, ale myślę, że Mój jest ten kawałek podłogi - Mr Zoob będzie idealne. Moja osiemnastka, bardzo znaczący tekst piosenki i atmosfera...

Dzień 8: Piosenka, której znasz wszystkie słowa
Jest całkiem sporo takich utworów, ale myślę, że mogłoby być więcej. Ale mój wybór pada na Pożegnanie - The Analogs. W ogóle teksty Analogsów dobrze znam, a na koncercie co kawałek liczę, że może akurat nie będę znała tego utworu i dam płucom i gardłu trochę wytchnienia. No way!

Dzień 9: Piosenka, do której możesz tańczyć
Pomijając fakt, że nie umiem tańczyć, to wskazałabym większość punkowych kawałków do poskakania. Punkowych i około punkowych, więc niechaj moim wyborem stanie się Defekt muzgó - Farben lehre (cover Defektu)

Dzień 10: Piosenka, która Cię usypia
Ciężko powiedzieć, czy jest taki kawałek. Może jednak wskazałabym 21 guns - Green Day jako fajną kołysankę.

Komentarze

  1. Jeżeli chodzi o 21 guns - Green Day, to kocham tą piosenkę. Raczej nie mogłabym przy niej usnąć, bo jest dla mnie bardzo emocjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie wymienionych przez Ciebie piosenek nie znam, ale ma Polcon także sie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Polconu :) Baw się dobrze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka, do której możesz tańczyć- ja zawsze podryguję na dźwięk "Still into you" chociaż uwierz mi, tanczyc nie umiem i nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę na Polcon! Ale nie mam takiej możliwości. Czekam na Twoją relację :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, dobra, ale opowiadaj już jak było :D Mamy 14 września! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ash- era - Nasza DżejEr przebywała za granicami naszego kraju na wakacjach, a jej lenistwo też mówi samo za siebie, dlatego też poczekamy na relację. :D
      Dawniej Eurydyka, dzisiaj #Ivy, która zaczyna wszystko od nowa. :)

      Usuń
  7. Niby dziecię mroku recenzuje, a bije tutaj taka biel, że aż zaczynam się bać, iż coś jest nie tak. Dobra, omówiłyśmy to w Katowicach, nie ma do czego wracać. :D
    Dziękuję za pozdrowienia z Katowickiego dworca PKP. Tęsknię za Tobą, panno Frugo z Saturna! Mam nadzieję, że dobrze wypoczęłaś za granicami naszego państwa. :)
    #Ivy

    http://pokoj-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.