Przeminęło z czerwcem

Poza tym, że przeminęła sesja, przeprowadzka, zakońćzenie drugiego semestru studiów oraz Dni fantastyki (czyli ogólnie rzecz biorąc sporo rzeczy, które mnie całkowicie pochłaniały), przeminęło jeszcze trochę książek. Jak na tak napięty grafik trzy pozycje i jedna manga to całkiem zadowalający wynik.


Książeczki przeczytane w czerwcu:

1. Numery 3: Przyszłość (Rachel Ward)
2. Marina (Carlos Ruiz Zafon)
3. Pieśniarz wiatru (William Nicholson)
4. Ao No Exorcist Tom 5

Najlepsza książka czerwca: Numery 3: Przyszłość
Najgorsza książka czerwca: -

Przybyło do biblioteczki: 2 książki, więc jeżeli idzie o ilość tego, co zostało do przeczytania - zmniejsza się.

Postów było: 4
Recenzji opublikowałam: 4
Liczba obserwatorów na chwilę obecną: 165

Wyzwanka:
1. Z półki: 3
2. Grunt to okładka: 20
3. Fantastyczna polska: 0
4. Dystopia 2014: 00
5. Przeczytam tyle ile mam wzrostu: + 7,7 więc jest już 62,6 cm. Albo dopiero...

A czytać czytam teraz dwie cegły (Grę o tron i Wielkiego mistrza) i najpewniej pierwsza recenzja pojawi się gdzieś w połowie lipca. Ewentualnie pokonam moje lenistwo i postaram się skończyć pisać moją opinię o piątym tomie Ao No Exorcist. W lipcu życzę wszystkim powodzenia ;)

Komentarze

  1. Ja zaś jestem w trakcie najdłuższych wakacji życia, więc myślę, że będą one bardzie owocne niż poprzednie. Tobie też życzę powodzenia w lipcu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w lipcu! Czekam na recenzję "Gry o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i czekam na recenzję GoT :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania i gratuluję wyników :) Mam nadzieję, że lipiec będzie dobry i nie minie Ci za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak wrażenia z lektury Gry o tron? Ja coś czuję, że to nie jest książka dla mnie. Ale czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Marinę i jestem zachwycona twórczością Zafona <3
    Pozdrawiam,
    http://www.blaskksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie większość znajomych zwariowała na punkcie "Gry o tron", ale mnie się nie śpieszy z czytaniem tego. Za to ciekawi mnie jak Ci się podoba "Wielki mistrz".

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników i życzę więcej czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby lipiec była dla Ciebie równie obfitujący we wrażenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.