Przeminęło z marcem...

Czyli podsumowanie miesiąca, który wypadł nie najgorzej jak na obecne standardy czytania w moim przypadku. No, to lecimy:

Ilość przeczytanych książek: 8 (w tym 4 mangi, więc...)
Najlepsza książka miesiąca: Więzy krwi i Ao No Exorcist Tom 3
Najsłabsza książka miesiąca: -
Do biblioteczki przybyło: 5 książek, więc jestem w tyle o jedną... Ach, ten Pyrkon
Postów było: 8
Recenzji pojawiło się: 5
Pod kątem wyzwań marzec wygląda następująco:
1. Z półki (4, więc jest już 8 z 16)
2. Grunt to okładka (2)
3. Dystopia 2014 (0)
4. Fantastyczna polska (0)
5. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (+ 14,4 cm, więc jest już 28,9 cm z 160 cm)
Obserwatorów: było 146, jest 156 a więc witam nową dziesiątkę wśród zastępów moich obserwatorów;)

Oprócz tego byłam na Pyrkonie i jestem przy końcówce trzeciego sezonu Gry o tron, od której jestem poważnie uzależniona. W kwietniu chciałabym przyhamować z kupowaniem książek (ewentualnie tylko Mechaniczna księżniczka), a znów spróbować trochę zejść, może nawet poniżej trzydziestki z tym, co czeka w kolejce. Udanego kwietnia!


I sympatyczny wilkor na Do widzenia :)
DżejEr

Komentarze

  1. Powodzenia, mi przybyły trzy książki do biblioteczki, ale już czekam na kilka premier w kwietniu i maju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jak Ci zazdroszczę, że byłaś na Pyrkonie! No i się wcale nie dziwię, że kupiłaś na nim książki, też bym skorzystała z okazji...

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie też postanowiłam w tym miesiącu przyhamować z książkowymi zakupami. Tylko ostatnia część "Hannibala" (przynajmniej taki jest plan).

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe wyniki! Ja się zastanawiam kiedy ja przeczytam zalegające książki w mojej biblioteczce... Hm...? Masz jakiś pomysł? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe wyniki. Gratuluję nowych obserwatorów! Czytasz mangę? Ja od pewnego czasu bardzo chciałabym przeczytać. Poczekam na recenzje dotyczące tych właśnie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na półce na plusie coś chyba z 30 tytułów, ale to tylko dlatego, że robiłam porządki i wiele książek poszło do nowych właścicieli.

    Również lubię Grę o Tron jednak ja dopiero skończyłam oglądać I serię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra o Tron jest mega! więc nie dziwię się, że się uzależniłaś. :D 8 książek to rewelacyjny wynik, zazdroszczę takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników. U mnie na półce na razie jakieś 5 książek do czytania, na które nie mam na razie ochoty, ale w kolejce (z różnych źródeł) czeka bardzo dużo. "Gry o Tron" jeszcze nie widziałam, ani nie czytałam, ale zamierzam w najbliższych miesiącach sięgnąć :D
    Powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również poczyniłam pewne postanowienia na ten miesiąc związane z zakupami - absolutne minimum. Zauważyłam że kupuję znacznie więcej niż jestem w stanie przeczytać. To jest straszne!
    I gratuluję pięknych wyników. Może jednak dołączysz do któregoś z moich wyzwań? Skusisz się? :D Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co miesiąc obiecujemy sobie nic nie kupować, ale się nie da ! w żaden sposób, polecam od dziś kiermasz książek w Biedronce :D

      Usuń
  10. Cudowny wilkor, uwielbiam ten serial :) wyników gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.