Podsumowanie sierpnia...

September is coming...

Jestem w rozjazdach i moje rzeczy, wszystkie leżą sobie w trzech różnych miejscach. Część u mojej mamy we Wrocku, gdzie jest ich "przystanek" przed przeprowadzką do nowego mieszkania. Ale w nowym mieszkaniu też już stoi walizka i plecak i czekają na rozpakowanie. O zgrozo... A to, czego nie zabrałam za pierwszym razem mam w tej chwili pod ręką, bo jestem w Wałbrzychu, skąd się wyprowadzam. Czemu się tłumaczę? Bo nie będzie stosiku. Spiszę po prostu pod spodem tytuły przeczytane i nabyte i tym razem będziecie się musieli obejść bez cieszącego oczy zdjęcia stosiku. Ja też nad tym ubolewam, ale nie lubię wozić się z książkami, poza tym mam niezłe wokół siebie zamieszanie...

Przeczytane w sierpniu:

1. Wariant - Robinson Wells RECENZJA
2. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare RECENZJA
3. Błękitny księżyc Cz. 1 - Simon R. Green RECENZJA

Najlepsza książka miesiąca: Mechaniczny anioł
Najsłabsza książka miesiąca: Wariant
Zamieszczonych postów: 17
Zamieszczonych recenzji: 3
Przeczytanych do wyzwania "Z półki": -
Obserwatorów: 113 (czwóreczce, która dołączyła serdecznie dziękuję!)


Sierpień upłynął mi pod znakiem Miast kości, książek Cassandry Clare i bazgraniu run na każdym kawałku papieru jaki mi wpadł w ręce xD Pokochałam film, choć słabo wypadł jako odwzorowanie książki, ale niech już będzie. Czytam sobie aktualnie Miasto kości jeszcze raz... Kocham tą serię niesamowicie i cieszę się, że przygoda z DA jeszcze się nie skończyła. Z uśmiechem na twarzy i rosnącym entuzjazmem powitam na mojej półce każdą kolejną książkę spod pióra pani Clare i rzucam sobie wyzwanie: Chcę być na każdej premierze ekranizacji jej książek!

Trochę mało miałam w tym miesiącu czasu na czytanie, a i pozaczynałam sobie kilka książek. A teraz co udało mi się zdobyć i co będzie w stosiku za około tydzień, kiedy to już liczę, że wszystkie książki będę miała przy sobie;) A właściwie że ja będę w jednym miejscu ze wszystkimi nowymi nabytkami...

1. Wariant - Robinson Wells
2. Przystanek Woodstock. Historia najpiękniejszego festiwalu świata - Jurek Owsiak, Jan Skaradziński
3. Błękitny księżyc Cz. 1 - Simon R. Green
4. Pieśniarz wiatru - William Nicholson
5. Żelazny anioł - Alan Campbell
6. Iska - Amy Kathleen Ryan
7. Chłopcy. Bangarang! - Jakub Ćwiek
8. Przebierańcy - Mike Carey


Ostatnie dwa tytuły zdobędę jutro i w poniedziałek, po prostu wtedy będę miała możliwość odebrania przesyłek... Najbardziej cieszę się z Iskry, którą już zaczęłam czytać, z Chłopców i Przebierańców. Lekturę Żelaznego anioła już zaczęłam, ale niestety jest zbyt ciężki i po 140 stronach musiałam go porzucić. Autor pisze nadal równie dobrze, ale trochę mnie czytanie jego dzieła przytłacza i potrzebuje czasu. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach pojawi się recenzja Iskry, którą już zaczęłam czytać. Zaraz potem biorę się za Mechanicznego księcia i Wielkiego mistrza. Udanego powrotu do szkoły, ja mam jeszcze miesiąc wakacji :)

30-day Book Challenge: Day 13 - Ulubiony pisarz

Mam ich kilku, a z racji tego, że Morganville już kilka razy pojawiało się w tym wyzwaniu, a o Darach anioła też kilka razy wspominałam w tym miesiącu to mój wybór pada na...

Suzanne Collins

Jako autorka książek dla dzieci zasłynęła z pięciotomowej serii o Gregorze, chłopcu odkrywającemu tajemnice podziemnego świata. Seria ta nosi tytuł Underland Chronickles i nie mam pojęcia czemu nie została jeszcze u nas wydana... Marzy mi się jeszcze jakieś inne dzieło Collins! Bo Igrzyska wyszły jej genialnie i nie raz będę do nich wracała. Planuję sobie odświeżyć pamięć i w październiku przeczytać W pierścieniu ognia, którą to część uważam za najlepszy tom serii. Uwielbiam styl Collins. Jest ona moim mistrzem i jeżeli kiedyś zostanę pisarką (o czym w porywach myślę poważnie), to chciałabym, żeby moje książki wywierały na czytelnikach takie wrażenie, jakie na mnie zrobiła trylogia stworzona przez Suzanne.

Okej, to kończymy męczenie ze strony DżejEr. Mam fazę na robienie zakładek, więc powyciągałam stare gazety i kalendarze i tworzę namiętnie;) Więc co wyjdzie zobaczymy jutro po południu. Zapowiadam notkę, w której pochwalę się, co wyszło z mojego napadu radosnej twórczości i do tego prawie półmetek 2yzwania trzydziestodniowego z książką... I czytamy Iskrę...

Komentarze

  1. Gratuluję nawet tych trzech książek, Wariant uwielbiam, jak również Mechanicznego Księcia. Obie książki dla mnie był świetne. Autorkę Igrzysk, uwielbiam. Trylogia Igrzysk cały czas siedzi mi w głowie i zachęca do powtórzenia lektury. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że ostro wciagnełaś się w Miasto kości, ja niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać, ale myśle, że warto i wkrótce uda mi się zaopatrzyć w egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Sama chętnie wzięłabym się za "Iskrę". Nawet nie wiem, kiedy była premiera... ;)
    Ładny wynik i jestem bardzo ciekawa zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejmuję wyzwanie! Będę z Tobą chodziła na każdą premierę ekranizacji książek Cassandry! ;D (chcesz czy nie! ;P ^^)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników. :) Może nie do końca rozumiem Twój ból wyprowadzki, ale moja siostra także się wyprowadziła na studia do Poznania, do którego (o zgrozo!) mam z 11 godzin drogi. Spędziłam z nią wakacje, pożegnanie było ciężkie, pomyślałby kto, że nie będziemy się widzieć przez nie wiadomo ile.:D
    Życzę powodzenia w przeprowadzce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podsumowanie :) Wszystko w pigułce :) Życzę owocnego sierpnia i powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na to że moje wakacje będą trwać dłużej niż miesiąc, bo coś mi mówi, że ludzi będzie za mało by otworzyć kierunek. Pozostaje dodatkowy nabór, lub za rok ;((
    Co do Igrzysk to planuje stworzyć filmik z wykorzystaniem scen z ekranizacji tej książki. Zobaczymy czy wyjdzie.
    Wena na pewno wróci gdy zamieszanie z mieszkaniem się uspokoi. W każdym razie tego ci życzę.
    Na studiach też planujesz recenzować?

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 książki to i tak dobrze, ja w sierpniu totalnie leniuchowałam :D "DA:Miasto Kości..." leży u mnie na półce muszę się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne książki :) Tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.