"Stosik" majowo-czerwcowy

To chyba najokazalszy stosik, jaki mi się trafił od początku roku... I jaki pyszniutki!
Od góry:
1. Wybranka bogów 1: Przepowiednia (Jane Mysen) - podkradzione koleżance z biblioteczki.
2. Tajemnice Sztormowego Dworu - Zbiór opowiadań, w Saturnie za 7 zł
3. Języki i kolczyki (Hitomi Kenehara) - za 4 zł w Carefourze (powiedzcie, że dobrze napisałam nazwę marketu!). Przeczytane - jak mi się zechce, to napiszę dzisiaj recenzję, ale to zależy od tego, jak bardzo będę rozleniwiona...
4. Wilcze dziedzictwo: Cienie przeszłości (Magda Parus) - 12 zł w Dedalusie
5. Rzeczy niekształtne (Mark Del Franco) - 7 zł z tego samego miejsca co książka nr 3
6. Wampiry z Morganville 9: Gorycz krwi (Rachel Caine) - zakup empikowy, obowiązkowy, przeczytany, recenzja w post wcześniej
7. Prochy (Ilsa J. Bick) - Dedalus, 9,50 zł :) Liczyłam, że znajdę BZRK, ale się nie udało... To się musiałam pocieszyć...
8. Żelazny król (Julie Kagawa) - 8 zł. Zachwalana i w niskiej cenie, również z Dedalusa
9. Przez burze ognia (Veronica Rossi) - 14 zł w Dedalusie. Jakież to zaskoczenie mnie spotkało, gdy zobaczyłam tą książkę, jeszcze ładnie zafoliowaną w TAKIEJ cenie. Chyba najlepszy zakup od dawna...
10. GONE Faza szósta: Światło (Michael Grant) - No i mam, ostatni tom, kolejna seria mi się kończy. Jedno mam "ale" - DLACZEGO TO TAKIE CIENKIE???

Dawno nie byłam aż tak dumna z nowych nabytków. Półki mi się kończą, ale na szczęście w lipcu, bądź sierpniu czeka mnie przeprowadzka. Oczywiście książki nie przeczytane zabieram ze sobą do Wrocławia, na studia, ale zawsze będzie milej mieć kilka wolnych półek do zapełnienia...
Upały nie dają spokoju, nic tylko wybrać się z książką w plener. Ale ja się dzisiaj lenię w domu. Muszę troszkę nadrobiać lektur, bo będę miała za dużo do wzięcia ze sobą w lipcu. Jakieś plany na weekend? Ja się do Pragi na jeden dzień wybieram. A potem czekam na wyniki matur - już za tydzień, a ja muszę nadrabiać pozytywnym myśleniem i entuzjazmem za całą moją ekipę. Ech, trochę więcej wiary w siebie...

Miłego weekendu :)

Komentarze

  1. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaki piękny stos!! Ja właśnie czytam „GONE Faza Piąta” i już czuję, że będę miała problem w zdobyciu szóstego tomu, a seria bardzo mi się podoba :) Oprócz tego zazdroszczę "Przez burze ognia" - masz naprawdę wielkie szczęście skoro trafiasz na tak niskie ceny. :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik rzeczywiście okazyjny, ale nie znalazłbym tam nic dla siebie.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości! Wszystko chętnie bym przeczytała! Niesamowicie zazdroszczę Ci fazy szostej! Szkoda, że kolejna świetna seria się kończy...
    Przyjemnej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie tło bloga *_* Jestem nim zachwycona. :)
    Powiem Ci tak - świetne książki/serie zawsze są: za krótkie, za cienkie, za szybko się kończą. Ale zostawiają takie emocje i wspomnienia, dzięki którym długo się o nich pamięta. :)
    Ja GONE przeczytałam dopiero pierwszy tom, jak się uda, to przeczytam też pozostałe.

    Widzę parę interesujących pozycji mimo, że do fantastyki w ogóle mnie ostatnio nie ciągnie (aż jestem tym zdziwiona)

    Życzę udanych lektur i weny przy pisaniu recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę świetne przeceny w tym Dedalusie, dzięki za informację :3
    zazdroszczę "Przez burze ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to w takim bądź razie życzę przyjemnego czytingu, leniuchingu i relaxingu ;). Moje przyjaciółki załapały się na 4 dniową wycieczkę do Paryża... -.-. Eh, ale nic, ja jadę sobie nadrabiać zaległości czytelnicze na działeczkę ;3. A zdjęcia mojego stosiku zrobię na zielonej trawce :P.
    Daj znać o wynikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wycieczki do Pragi - bardzo chciałabym ją kiedyś zwiedzić. Ostatnio oglądałam sobie zdjęcia w internecie Mostu Karola, Zamku na Hratczanach, itd - natchnęła mnie do tego "Córka dymu i kości", której akcja rozgrywa się w tym pięknym miejscu. :)
    A co do stosiku... "Żelaznego króla" i "Przez burze ognia" polecam gorąco. Świetne książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik, chętnie podebrałabym ci "Przez burze ognia" ;)I zazdroszczę wycieczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. No ba, leniuchujemy :D. Wyniki rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem twojego stosiku. Szczególnie zainteresowały mnie ,,Prochy''. Życzę przyjemnego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie zapolować na "Przez burze ognia" w Dedalusie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaźny stos, z chęcią bym przeczytała "Przez burze ognia"

    OdpowiedzUsuń
  14. No i masz z czego byc dumna, taki stosik to dla recenzenta tylko i wylacznie duma :) zadnej pozycji nie cyztalam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci się udało z "Przez burzę ognia"! Swoją drogą książka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.