High Five - Postacie serialowe, które mnie denerwują



HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Zapisy i więcej info TUTAJ

Dzisiaj przestawię postacie z seriali, które swoimi akcjami podnoszą mi ciśnienie i to w bardzo złym tego słowa znaczeniu. Czasem aż mam ochotę sięgnąć po jednego ze swoich glanów i trzasnąć w ekran. Gdyby nie zależało mi na laptopie, nie powstrzymywałabym się :)


1. Elena - Pamiętniki Wampirów/The Vampire Diaries
Oto jeden z nielicznych przypadków, w których to ekranizacja wygrywa z wersją papierową, ale... Ale sama nie wiem, która Elena jest gorsza. Czy ta książkowa, czy serialowa? Inna sprawa, że to już cztery sezony i ogólnie poziom spadł i turla się po ziemi, ale nie sądziłam, że aż tak może mnie irytować główna bohaterka. Zawsze, gdy znajduje się w sytuacji zagrożenia życia liczę na to, że scenariusz zakłada jej śmierć ostateczną - bez entych powrotów, objawiania się i przemian.


2. Izzie - Chirurdzy/Greys Anatomy
Z początku lubiłam ją i kibicowałam związkowi jej i Alexa. Ale z czasem stała się rozlazłą, nudną,mdłą i głupią bohaterką. Owszem, wśród głównych bohaterów potrzeba jakiejś przeciwwagi dla duetu Christiny i Meredith, ale Izzie jest... Jest zdecydowanie zbyt słodka. Nie podobała mi się z innymi partnerami i szczerze liczyłam, że... NIE CHCĘ, ALE MUSZĘ <SPOILER>że skoro ukradła serce dla Dannyego spotka ją wywalenie z pracy albo, że jednak umrze na raka. Skubana przeżyła. <KONIEC SPOILERA> Gdyby nie Elena, najpewniej wrzuciłabym Izzie na pierwsze miejsce.


3. Lori - The Walking Dead
Za to, jak zamieszała między Rickiem i Shane'm i jej niezdecydowanie. Potulność i nieumiejętność działania. Mąci, komplikuje i wkurza. To nie jedyna wkurzająca postać z serialu o zombie, ale na pewno najbardziej zasługująca na ten mało zaszczytny tytuł. Jakbym mogła, to zarąbałabym ją tępym nożem. Bolałoby.


4. Rick - The Walking Dead
Co jak co, ale o męskich przyjaźniach lubię czytać/oglądać. A takiego duetu jak Rick&Shane to ze świecą szukać. I do pewnego momentu bardzo ceniłam sobie Ricka. Do jakiego, mogą domyślić się ci, którzy znają serial. Chodzi o Shane'a. Na przywódcę się Rick nie nadaje moim zdaniem z powodu swojego sentymentu do... zbyt wielu rzeczy. Sentyment sentymentem, ale mamy apokalipsę. Ogarnij się ziom i odpokutuj swe winy!


5. Lydia - Nastoletni wilkołak/Teen Wolf
W każdym serialu młodzieżowym jest jakaś damulka. Płytka, mało ciekawa i potrafiąca pokrzyżować wszelkie ambitne i dopracowane plany. Na przyjaciółkę Allison nie pasuje mi wcale i sądzę, że Stiles zasługuje na kogoś o wiele lepszego. Przynajmniej tyle dobrego, że Lydia nie zachowuje się jak skończona idiotka. Ale nie daleko jej do tego statusu.

I to tyle na dzisiaj :) Niebawem pojawi się recenzja najnowszego tomu Morganville, a pod koniec nadchodzącego tygodnia uraczę Was mą opinią o książce Języki i kolczyki. Miłej końcówki niedzieli życzę. Mam wakacje, więc w sumie nie zawsze orientuję, co mamy za dzień tygodnia, ale tym razem trafiłam ^^ Pozdrowionka :)

Komentarze

  1. Rany, gdybym ja miała ułożyć taką listę to chyba bym musiała się naprawdę postarać i wybrać tylko PIĘĆ postaci.
    Nie oglądam Pamiętników Wampirów, aczkolwiek po tym jedynym pierwszym sezonie, zgadzam się z tobą w jej sprawie. Ja bym jeszcze wrzuciła do listy Damona bo facet i w książce i w serialu mnie wkurzał.
    Z pewnością mocno irytujący jest Joffrey z Gry o Tron, ale nie tylko on, bo w serialu jest mnóstwo bohaterów, których bym najchętniej utopiła w kałuży.
    Co do Lydii to rzeczywiście wkurzająca kobieta i również za nią nie przepadam, aczkolwiek w moim zestawieniu by odpadła przy innych ^^
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam wakacje ! :D
    Z całego Twojego rankingu znam tylko Elenę, która mnie tak bardzo denerwuje, że chciałam odłożyć oglądanie serialu. Zgadzam się, że poziom 4 jest bardzo niski, zaryzykowałabym stwierdzenie, że spadł pod ziemię. chyba nie zdecyduje się oglądać 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam to napisać u Cb i u mnie :D
      W KOŃCU KTOŚ KTO TEŻ LUBI KLAUSA ! Nie wiem w jakim stopniu Ty go lubisz, ale dla mnie to ulubiona postać z całego serialu ! :D uwielbiam go, po nim Damon ;)

      Usuń
  3. U mnie na pierwszym miejscu byłaby Lori- jest okropna i zaniża poziom serialu. Izyy nawet lubię :)
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Elena mnie niezimernie irytuje, gdyby ją usunęli z tego serialu, świat byłby lepszy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych postaci kojarzę tylko Elenę, jednak nie znam serialu na tyle, by zaczęła mnie irytować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam nic po za Pamiętnikami wampirów. I od początku jakoś Eleny nie lubiłam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądam seriali. Wyjątkiem są właśnie Chirurdzy i uważam, że Izzy, choć słodka i czasem nieco mdła, jest potrzebna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądam żadnego z tych seriali, ale takich "damulek" również nie trawię! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Innych seriali nie oglądam, tylko zombiaki. I Lori również nie znoszę. Zresztą, chyba nikt jej nie lubi. :p Ale zapytam kulturalnie - co masz do Ricka?!?!?!?! :p Moim zdaniem jest świetną postacią, którą odgrywa po prostu genialnie.

    Chodziło Ci o zastrzelenie Shane'a? A co miał innego zrobić? :P Poza tym świetnie zagrał scenę rozpaczy po śmierci Lori.

    Ale i tak najbardziej lubiłam Merla, Daryla i Michonne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też denerwuje postać Izzie:)
    dobrze, że już w dalszych odcinkach nie gra:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.