High Five! - Aktorzy w ekranizacjach - Dary Anioła

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.



Wybrałam Dary anioła. Owszem, zdaję sobie sprawę z tego, że obsada już dobrana, że wszystko jest ustalone i tak dalej, ale mnie ci aktorzy do końca nie przekonują. Mam nadzieję, że moja wizja obsady Darów anioła nie spotka się z huralnym "buuuuuu!" i kciukami skierowanymi w dół :)



Jak dobierałam aktorów? Przekopując dziesiątki stron na fimwebie;) Niektóre nazwiska są kompletnie nieznane, albo grały epizodyczne role w mało znanych produkcjach, niemniej jednak w mojej ocenie ich wygląd idealnie nadawałby się do odtworzenia roli bohaterów serii pani Clare.



1. Clary Fray - do dzisiaj pamiętam dokładnie fragment, w którym była mowa, że Clary jest drobną, podobną do matki osóbką, którą można by określić mianem ładnej. To Jocelynn była piękna, ale Clary była po prostu ładna.
 Aktorka nazywa się Arianne Ratner i TUTAJ jest jej filmwebowy profil.



2. Piękna, uwodzicielska Isabel, która wie czego chce i potrafi pokazać pazurki. Siostra Aleca z powodzenie dorównująca umiejętnościami chłopakom ze swojej ekipy. Nocna łowczyni, za którą oglądał się już nie jeden:)
 Aktorka to Jessica Tsunis, a TUTAJ jest jej profil.


3. Ryan Sanson w roli Aleca, najlepszego przyjaciela Jace'a. Jego związek z Magnusem miewa wzloty i upadki i pomimo iż bohater czasem bywa irytujący, to i tak bez niego Dary Anioła to już nie byłoby to samo;)  TUTAJ o aktorze można poczytać na filmwebie.



4. W mojej ocenie Ben Schuman byłby idealny do roli Simona - najlepszego przyjaciela głównej bohaterki. Przeciętny, ale coś w sobie ma, a taki jest Simon;) Hm, przeciętny... do czasu :)
Profil aktora pod TYM adresem.


5. Na deser mój idealny Jace - to Alex Pettyfer. Do dzisiaj fakt iż rolę dostał Campbell jakoś mi... nie pasuje. Alex byłby świetny, jest nawet bardzo podobny do wizerunku chłopaka z okładki pierwszego tomu (oczywiście naszej polskiej... po prostu tak już przywykłam, ale wystarczy spojrzeć na Alexa i pierwsze, co się nasuwa to: Jaaaaace?!). Jeszcze nim pojawiły się informacje o ekranizacji sagi aktor był proponowany do roli (chciałam napisać nazwisko Jace'a, ale musiałabym wymieniać wszystkie po kolei...) blondwłosego Nocnego łowcy. Grał między innymi w "Jestem numerem cztery". A TUTAJ profil aktora.

Prawdziwa obsada może i mnie nie załamuje, ale na kolana też nie powala...

Komentarze

  1. Nigdy nie czytałam tej serii książek, lecz mam na nią chrapkę, więc też nie mam pojęcia czy aktorzy wybrani przez ciebie bardziej pasuje, czy też przez twórców filmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham najbardziej na świecie! Clare jest niesamowita i nie wiem, jak można nie czytać jej utworów ;) co do zaproponowanych przez Ciebie postaci zgadzam się jedynie z Izzy i Jacem (od początku marzyłam, żeby zagrał go Alex!) :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Dary anioła. Mnie wybrani aktorzy, jakoś nie wadzą szczególnie. Najpierw irytował mnie trochę Jace, którego wybrano, ale po obejrzeniu zwiastuna się do niego przekonałam:) Podoba mi się aktora, którą wybrałaś na Clary, nie wiem czy bardziej od Lilly, ale na zdjęciu wygląda całkiem ok. Alex też jest boski i początkowo też właśnie jego widziałam w tej roli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze przyjemności zapoznać się z tą serią :( Ale mam nadzieję, że niebawem to się zmieni :) Dlatego też nie mogę ocenić czy obstawiłabym podobnie ;) Z Twojej obsady kojarzę tylko ostatniego pana :) Ale dzięki temu wydaje się taka świeża :)

    Dzięki za udział w zabawię :) I zapraszam do kolejnych tematów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze przyjemności przeczytać tej serii więc nie bardzo wiem o co chodzi, no i jak się wypowiedzieć. Ale wierzę, że wybrałaś idealnych aktorów do ekranizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to i tak zawsze mam problemy z doborem wymarzonej obsady filmowej, bo i tak wszystko widzę w mojej głowie i nikt mi nie odpowiada idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tych książek, ale moja siostra dużo mi opowiedziała i także nie zgadzam się z obsadą. Dlatego też nie wiem, czy wybierzemy się na ten film.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serii nie czytałam, także osobiście wypowiedzieć sie nie mogę na temat obsady. Ale gratuluje wytrwałości, że Ci sie chciało tak buszować i odnaleźć swoje ideały do poszczególnych ról. A ten blondynek faktycznie jest bardzo podobny do tego z okładki. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie cała obsada DA jest świetna! Przyznaję, na początku miałam obiekcje i to spore, ale po obejrzeniu zwiastuna i zdjęć zmieniłam zdanie!
    P.S nominowałam Cię do Liebster Award. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.