Liebster Blog i współpraca :)

Zostałam nominowana przez Blackkaty za co bardzo dziękuję.


1. Twoja ulubiona książka to...?
 Nie wiem, czy wymyślenie jednej nie okaże się wyborem zbyt trudnym i niemalże nie możliwym, ale... Niech będzie Wampiry z Morganville - Przeklęty dom (bo od tej części zaczęła się moja przygoda z serią i trwa do dziś;)

2. Jakich ludzi nienawidzisz najbardziej?
Fałszywych

3.Jakie cechy w sobie cenisz najbardziej?
To, że we wszystkim szukam siebie i czegoś, co mnie zainteresuje.

4. Kawa czy herbata?
Kawa

5. Jakiej muzyki słuchasz najchętniej?
Rocka i metalu

6. Załóżmy, że  wkracza nowa moda: malowanie włosów na intensywne i abstrakcyjne  kolory:  niebieski, różowy, zielony, czerwony, fioletowy, kolorowe pasemka itp.  Podążyłbyś/abyś  tym szlakiem czy zostałbyś/abyś przy swoim kolorze?
Zostałabym przy swoim kolorze. Zastanawiałam się ostatnio nad ufarbowaniem się, ale bardzo nieśmiało i w dodatku szkoda mi niszczyć moje kudły farbami :)

7. Idziesz boczną, ciemną  ulicą i spotykasz psa przywiązanego kolczastym drutem do drzewa. Ma skaleczone łapki i jest potwornie zagłodzony. W dodatku brak mu oka. Co robisz?
Uwalniam z drutu, zabieram psiaka do weterynarza a potem do siebie do domu

8. Kot czy pies?
Psy są sympatyczne, ale koty mniej problematyczne i bardziej nie zależne więc raczej mruczek.

9. Wygrywasz w konkursie bon na 10000 zł! Na co  głównie przeznaczysz te pieniądze?
Na konia i stajnię z wyposażeniem trochę mało więc pewnie część przeznaczyłabym na jakieś schronisko dla czterokopytnych, a część wydała w księgarni...

10. Lewy czy prawy Twix?
Lewy!

11. Lubisz ketchup?
Lubię ketchup. Z nim zawsze wszystko lepiej smakuje. Poza deserami (nie, żebym sprawdzała).

Tak i teraz opcje mam dwie. Pierwsza: Uznać, że wciąż jestem człowiekiem nad wyraz leniwym i usprawiedliwiając się tą niezbyt godną pochwały cechą charakteru oraz faktem, że na prawdę chyba już każdy i to nie raz brał udział w zabawie (ja już chyba z trzeci i nadal nie umiem poprawnie napisać nazwy) stwierdzić, że nikogo nie nominuję, albo...
Druga: Wysilić się na ten niebywale trudny czyn i nominować wybrańców.

<myślenie w toku>

Dobra, nominuję. Nie za bardzo pamiętam, czy była jakaś określona liczba blogów, coś mi świta z liczbą jedenaście, ale na takie poświęcenie nie ma co liczyć.

Nominuję:

http://2bloggirls.blogspot.com/
http://roksanakumo.blogspot.com/
http://ruczek.blogspot.com/
http://krotkie-recenzje.blogspot.com/
http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com/
http://szukaj-po-drugiej-stronie.blogspot.com/
http://czytadlatetiisheri.blogspot.com/
http://wpapierowymswiecie.blogspot.com/

A, no to teraz pytania. 

<myślenie w toku... 50%... 70%... 90%... 99%... 100%>

1. Najbardziej uciążliwa pora roku dla Ciebie to...?
2. Znienawidzony gatunek muzyczny i przyczyna tejże nienawiści...
3. Przekąski słone czy słodkie?
4. Jesteś śpiochem czy raczej "rannym ptaszkiem"?
5. Lubisz portale społecznościowe?
6. Dajesz się porwać chwilowo obowiązującym modom (nie tylko w ubiorze, chodzi o ogół), czy raczej stawiasz na indywidualizm?
7. Gdybyś mogła/mógł przeprowadzić się do wybranego miejsca na świecie, to jakie miejsce byś wybrał?
8. Masz jakieś szczególne fobie?
9. Jesteś duszą towarzystwa, czy zwykle w większych grupach trzymasz się na uboczu?
10. Na koncert jakiego wykonawcy/zespołu najchętniej byś się wybrała/wybrał?
11. Najmniej lubiany gatunek literatury to...


 A zatem to by było na tyle jeśli chodzi o Liebstera;) A co do przyszłych mych planów względem publikacji na blogu, to mam zamiar skończyć dzisiaj jeszcze czytać czwartego sukuba, ale kiedy napiszę recenzję, tego jeszcze nie wiem, bo jutro i pojutrze jestem zajęta - jest szans we wtorkowe popołudnie. W dodatku udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem:

W związku z tym nie wiem jeszcze jakie tytuły będę recenzowała w dalszych postach. Ale mam nadzieję że moja ciekawość pozostanie niebawem zaspokojona :)

Komentarze

  1. He, he, gatunek muzyki uzasadniony. Sama lubię małe kotki, ale duże mnie drażnią. Małe zabiegają o czas i zabawę. Duże potrzebują sługi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:) Zastanawiam się, jak smakowałyby lody waniliowe z ketchupem...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji ;) Ja też zdecydowanie nie przefarbowałabym włosów ze względu na nową modę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dzięki, niestety nie mam teraz czasu na te zabawy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czerwone włosy, jednak nie zrobiłam tego, że jest taka moda miałam taką ochotę. :P
    Gratuluję współpracy. To wydawnictwo ma wiele ciekawych tytułów. Czekam na pierwszą recenzję i życzę, aby współpraca była jak najbardziej owocna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywne pytania. Gratuluje wspolpracy, ja takze ostatnio nawiazalam z tym wydawnictwem wspolprace.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi :) też wolę koty :)
    i gratuluję nowej współpracy :) życzę, aby była owocna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi świetne! Widać po nich, że jesteś wrażliwą, niezależną osobą.

    P.S. Też uwielbiam muzykę rockową ;D
    P.S.2 Ja również gratuluję Ci współpracy z wydawnictwem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspólpracy :* ketchup górą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację :) jak znajdę chwilkę to chętnie odpowiem na Twoje pytania! Pozdrawiam i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sięgam po kawę w ostateczności, ale jednak bym wybrała herbatę :D
    Koty są najlepsze!
    Gratuluję nawiązanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy. :>
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne odpowiedzi, widać, że jesteś nieprzeciętną osobowością :)) +Gratuluję nawiązania współpracy!
    Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze się czyta i ogląda twoje posty :)) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.