Przeczytane w 2012:
1. Grzeszne rozkosze - Laurell K. Hamilton
2. Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
3. Spalona - P. C. Cast + Kristin Cast
4. Mroczny kochanek - J. R. Ward
5. Mowa Gwiazd - Claudia Gray
6. Uśmiechnięty nieboszczyk - Laurell K. Hamilton
7. Drżenie - Maggie Stiefvather
8. Płonący stos Księga I - Cate Tiernan
9. Wampiry z Morganville Księga 7: Ostatni pocałunek - Rachel Caine
10. Przebudzona - P. C. Cast + Kristin Cast
11. GONE Faza 5: Ciemność - Michael Grant
12. Demi-Monde Zima - Rod Rees
13. Feral - Kate Wild
14. Mag w czerni - Jaye Wells
15. Londyńska makabra - Steven Saville
16. Nadejście chaosu - Jocelynn Drake
17. Noc Blizn - Allan Campbell
18. Nieświęta magia - Stacia Kane
19. Enklawa - Ann Aguirre (recenzja tutaj)
20. Finale - Becca Fitzpatrick (recenzja tutaj)
21. Angelologia - Danielle Trussoni (recenzja tutaj)
22. Z ciemnością jej do twarzy - Kelly Keaton (recenzja tutaj)
23. Wampiry z Morganville Księga 8: Czarny Świt - Rachel Caine (recenzja tutaj)
24. Pamiętnik Cathy - Sean Stewart & Jordan Weisman (recenzja tutaj)
25. Szalone życie Rudolfa - Joanna Fabicka
26. Miasto Zagubionych Dusz - Cassandra Clare (recenzja tutaj)
27. Seks na wysokich obcasach - Alicja Długołęcka & Paulina Reiter
28. Mój własny diabeł - Mike Carey (recenzja tutaj)
29. Córka dymu i kości - Laini Tylor (recenzja tutaj)
1. Grzeszne rozkosze - Laurell K. Hamilton
2. Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
3. Spalona - P. C. Cast + Kristin Cast
4. Mroczny kochanek - J. R. Ward
5. Mowa Gwiazd - Claudia Gray
6. Uśmiechnięty nieboszczyk - Laurell K. Hamilton
7. Drżenie - Maggie Stiefvather
8. Płonący stos Księga I - Cate Tiernan
9. Wampiry z Morganville Księga 7: Ostatni pocałunek - Rachel Caine
10. Przebudzona - P. C. Cast + Kristin Cast
11. GONE Faza 5: Ciemność - Michael Grant
12. Demi-Monde Zima - Rod Rees
13. Feral - Kate Wild
14. Mag w czerni - Jaye Wells
15. Londyńska makabra - Steven Saville
16. Nadejście chaosu - Jocelynn Drake
17. Noc Blizn - Allan Campbell
18. Nieświęta magia - Stacia Kane
19. Enklawa - Ann Aguirre (recenzja tutaj)
20. Finale - Becca Fitzpatrick (recenzja tutaj)
21. Angelologia - Danielle Trussoni (recenzja tutaj)
22. Z ciemnością jej do twarzy - Kelly Keaton (recenzja tutaj)
23. Wampiry z Morganville Księga 8: Czarny Świt - Rachel Caine (recenzja tutaj)
24. Pamiętnik Cathy - Sean Stewart & Jordan Weisman (recenzja tutaj)
25. Szalone życie Rudolfa - Joanna Fabicka
26. Miasto Zagubionych Dusz - Cassandra Clare (recenzja tutaj)
27. Seks na wysokich obcasach - Alicja Długołęcka & Paulina Reiter
28. Mój własny diabeł - Mike Carey (recenzja tutaj)
29. Córka dymu i kości - Laini Tylor (recenzja tutaj)
Komentarze
Prześlij komentarz
Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.