Styczeń
1. Rezydent wieży Księga 1 (A. Tuchorski)
2. Córka burzy (Richelle Mead)
Luty
3. Anna we krwi (K. Blake)
4. Hobbit (J. R. R. Tolkien)
5. Anioły śniegu (James Thopmson)
6. Kłamca (Jakub Ćwiek)
7. BZRK (Michael Grant)
Marzec
8. Więzy krwi (Patricia Briggs)
9. Tajemnice Sztormowego Dworu (różni autorzy)
10. Ao No Exorcist Tom 2 (Kazue Kato)
11. Ao No Exorcist Tom 3 (Kazue Kato)
12. Pandora Hearts Tom 1 (Jun Mochizuki)
13. Żelazny król (Julie Kagawa)
14. Pandora Hearts Tom 2 (Jun Mochizuki)
15. Studium w szkarłacie (Arthur Conan Doyle)
Kwiecień
16. Pandora Hearts Tom 3 (Jun Mochizuki)
17. Harry Potter i Czara ognia (J. K. Rowling)
18. Pandora Hearts Tom 4 (Jun Mochizuki)
19. Tfu, pluje Chlu! (Marcin Wroński)
20. Strzała kusziela (Jacqueline Carey)
21. Pandora Hearts Tom 5 (Jun Mochizuki)
Maj
22. Przystanek Woodstock (Jurek Owsiak, Jan Skaradziński)
23. Prochy (Ilsa J. Bick)
24. Złodziej dusz (Aneta Jadowska)
25. Pandora Hearts Tom 6 (Jun Mochizuki)
26. Opowieści z niebezpiecznego królestwa (J. R. R. Tolkien)
27. Ao No Exorcist Tom 4 (Kazue Kato)
Czerwiec
28. Numery 3: Przyszłość (Rachel Ward)
29. Marina (Carlos Ruiz Zafon)
30. Ao No Exorcist Tom 5 (Kazue Kato)
31. Pieśniarz wiatru (William Nicholson)
Lipiec
32. Pandora Hearts Tom 7 (Jun Mochizuki)
33. Dreszcz 2: Facet w czerni (Jakub Ćwiek)
34. Pandora Hearts Tom 8 (Jun Mochizuki)
35. Wielki mistrz (Trudi Canavan)
36. Pandora Hearts Tom 9 (Jun Mochizuki)
37. Przebudzenie śpiącej królewny (Anne Rice)
38. Żelazny Anioł (Alan Campbell)
39. Zielonooki demon (Jaye Wells)
Sierpień
40. Gra o tron (George R. R. Martin)
41. Mechaniczna księżniczka (Cassandra Clare)
42. Judge Tom 2 (Yoshiki Tonogai)
43. Judge Tom 3 (Yoshiki Tonogai)
44. World War Z (Max Brooks)
45. Przebierańcy (Mike Carey)
46. [Nie kończąca się opowieść] (Michael Ende)
Wrzesień
47. Wybranka kusziela (Jacqueline Carey)
48. Bulgur (Magda Fres)
49. Rzeczy niekształtne (Marc del Franco)
Październik
50. Wampiry z Morganville - Tom 11: Światło dnia (Rachel Caine)
51. Wróżbiarze (Libba Bray)
52. Naznaczeni błękitem (Ewa Białołęcka)
53. Anno Dracula (Kim Newman)
Listopad
54. Pierwszy grób po prawej (Darynda Jones
55. Igrzyska śmierci (Suzanne Collins)
56. Judge 4 (Yoshiki Tonogai)
57. Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa (C. S. Lewis)
58. Córka laguny (Michelle Lovric)
Grudzień
59. W pierścieniu ognia (Suzanne Collins)
60. Atramentowe serce (Cornelia Funke)
61. Toy Land (Robert J, Szmidt)
62. Christine (Stephen King)
Recenzje większości książek znajdują się na blogu w liście recenzji zamieszczonej po prawej stronie.
Komentarze
Prześlij komentarz
Drogi czytelniku, liczę na to, iż pozostawisz po sobie coś więcej niż tylko dwu wyrazowe stwierdzenie "Chyba przeczytam", albo "Brzmi ciekawie". Byłabym niezmiernie wdzięczna za lekkie wysilenie się co do treści zamieszczanej w komentarzu.
Z góry dziękuję za wszelkie opinie, nie tylko pozytywne, ale i krytyczne, jestem otwarta na sugestie i skłonna do podjęcia dyskusji.