Linki do recenzji poniższych tytułów znajdują się w pasku bocznym bloga.
-STYCZEŃ-
Podzieleni -
Neal Shusterman
Opowieści z
Narnii: Lew, czarownica i stara szafa – C. S. Lewis
Interświat
– Neil Gaiman & Michael Reaves
Istota
cienia – Susanne Rauchhaus
Miasto
duchów – Stacia Kane
Blask –
Amy Kathleen Ryan
Opowieści z
Narnii: Książę Kaspian – C. S. Lewis
Namiętność
sukuba – Richelle Mead
-LUTY-
Bez śladu –
Harlan Coben
Magia świec
dla początkujących – Richard Webster
Hyperversum
– Cecilia Ranadall
Balladyna –
Juliusz Słowacki
Opowieści z
Narnii: Podróż „Wędrowca do świtu” - C. S. Lewis
Intruz –
Stephenie Meyer
Zaklinacz
dusz – Izabela Janczarska
Lilith –
Anna Ryes
-MARZEC-
Opowieści z
Narnii: Srebrne krzesło – C. S. Lewis
Wpadka –
Nick Hornby
Pocałunek
kier – Lynn Raven
Pocałunek
demona – Lynn Raven
Tato, gdzie
jedziemy? - Jean-Louis Fournier
Wąż Marlo
– Marcin Wroński
Ballady i
romanse – Adam Mickiewicz
-KWIECIEŃ-
Pocałunek
nocy – Kenyon Sherrilyn
Tam, gdzie
śpiewają drzewa – Laura Gallego
Anima Vilis
– Krzysztof T. Dąbrowski
Jedwab –
Alessandro Baricco
Gromowładny
- Neil Gailman
Opowieści z
Narnii: Koń i jego chłopiec – C. S. Lewis
Wojna
Trojańska – Jan Parandowski
Pamiętnik
księżniczki 5: Księżniczka na różowo – Meg Cabot
Makbet –
William Szekspir
-MAJ-
Dreszcz –
Jakub Ćwiek
Mroczny
sekret – Libba Bray
-CZERWIEC-
Chłopcy –
Jakub Ćwiek
Gildia magów
– Trudi Canavan
Wampiry z
Morganville 9: Gorycz krwi – Rachel Caine
Języki i
kolczyki – Hitomi Kanehara
Żeglując
między światami – Julia Golding
Kamienny
sokół – Lene Kaarebol
GONE
Zniknęli Faza szósta: Światło – Michael Grant
-LIPIEC-
Opowieści z
Narnii: Siostrzeniec czarodzieja – C. S. Lewis
Błędny
krąg – Mike Carey
Opowieści z
Narnii: Ostatnia bitwa – C. S. Lewis
Zatopione
miasta – Paolo Bacigalupi
Cherem –
Janusz Domagalski
Nowicjuszka
– Trudi Canavan
-SIERPIEŃ-
Wariant –
Ronison Wells
Mechaniczny
anioł – Cassandra Clare
Błękitny
księżyc – Simon R. Green
-WRZESIEŃ-
Iskra –
Amy Kathleen Ryan
Kapitan Cook
– Alistair MacLean
Przez burze
ognia – Veronica Rossi
Doubt 01 –
Yoshiki Tonogai
Doubt 02 –
Yoshiki Tonogai
Doubt 03 –
Yoshiki Tonogai
Doubt 04 –
Yoshiki Tonogai
Wilcze
dziedzictwo: Cienie przeszłości – Magda Parus
Harry Potter
i Więzień Azkabanu – J. K. Rowling
-PAŹDZIERNIK-
Wampiry
z Morganville Księga 10: Wyjazd z Morganville – Rachel Caine
Charlie
i Fabryka czekolady – Roald Dahl
Czerwień
rubinu – Kerstin Gier
Chłopcy
2: Bangarang – Jakub Ćwiek
Klinika
śmierci – Harlan Coben
-LISTOPAD-
Zew księżyca
– Patricia Briggs
Władca
pierścieni: Bractwo Pierścienia – J. R. R. Tolkien
Błękit
szafiru – Kerstin Gier
-GRUDZIEŃ-
Wybranka
bogów 1: Przepowiednia – Jane Mysen
Dotyk Julii
– Tahereh Mafi
Ao No
Exorcist – Kazue Kato
Mechaniczny
książę – Cassandra Clare
Niewidzialna
– Rachel Caine
Głupcy - Pat Cadigan
Głupcy - Pat Cadigan
Nonono... Trochę się nazbierało tego. Oby następny rok był dla Ciebie tak samo dobry w czytaniu!
OdpowiedzUsuńŚwietny wynik- Gratuluję
OdpowiedzUsuńŚwietny wynik, nie ma co. ;)
OdpowiedzUsuńObyś w nowym roku przeczytała wiele, wiele więcej. ^^
Gratuluję wyniku, naprawdę świetny. :) Patrzę na listę i widzę tyle tytułów, które sama czytałam, uwielbiam. ;) Na następny rok, zyczę jeszcze lepszych ksiażek, jeszcze wspanialszych tytułów i oczywiscie jeszcze więcej pozycji na liście. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam.
Ja przeczytałam tylko o jedną więcej w tym roku. Więc nie jest źle :)
OdpowiedzUsuńwowowow! Jaka dokładna rozpiska! Mnie by się nie chciało takiej prowadzić.... xD Niemniej super i gratuluję przeczytania tylu fajnych książek ;} !!
OdpowiedzUsuńFajnie to wszystko rozpisałaś i naprawdę świetny wynik, - mój nie dorasta Twojemu do pięt ;) Ale mam nadzieję, że w 2014 będzie lepiej, czego i Tobie życzę :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
izkalysa
Dużo książek :) Gratulacje :)
OdpowiedzUsuńNo pięknie minął ci ten rok, oczywiscie, życze takich samych sukcesów, a nawet jeszcze wiekszych w 2014 roku :)
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wynik:) Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla Ciebie tak samo owocny :D
OdpowiedzUsuń